Fatura ve Eki Belgelerin Teslimi Hakkında

Sosyal Güvenlik Kurumu  Kavaklıdere Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi tarafından Odamıza gönderilen yazı aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

"Bilindiği üzere Merkezimize bağlı 20 ilde (Ankara, Bolu, Çankırı, Kastamonu, Kırıkkale, Karabük, Diyarbakır, Mardin, Siirt, Batman, Şırnak, Van, Hakkari, Bitlis, Elazığ, Tunceli, Bingöl, Şanlıurfa, Çorum, Bartın) faaliyet gösteren Kurumumuzla sözleşmeli eczaneler, fatura, reçete ve eki belgeleri içeren kolilerini, gerekli inceleme ve ödeme işlemlerinin tamamlanması için elden, posta yada kargo yoluyla Merkezimize teslim etmektedirler.

Sözleşmeli eczanelerin ilgili döneme ait fatura ve eki belgeleri Merkezimizce teslim alındıktan sonra ilk etapta  evrak kayıt işlemi yapılmaktadır. Bu işlem eczaneler tarafından gönderilen "Medula Eczane Döküm Listesi (Özet)" belge çıktısı üzerindeki karekod ve barkodlar kullanılarak gerçekleştirilmektedir.

Söz konusu evrak kayıt işleminin hatasız ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için "Medula Eczane Döküm Listesi (Özet)" belge çıktısı üzerindeki karekod ve barkodların dijital okuyucular tarafından görüntülenebilecek şekilde net ve okunaklı olması, her bir döküm için "Medula Eczane Döküm Listesi (Özet)" belge çıktısından birer tane alınarak, şeffaf dosya içerisinde kolilerin üzerine yapıştırılarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Konunun Odanıza bağlı faaliyet gösteren Kurumumuzla sözleşmeli eczanelere duyurulması hususunda;

Bilginizi ve gereğini rica ederim."

Meslektaşlarımıza önemle duyurlur.




03 Ocak 2025     Okunma Sayısı : 745